×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نام خداوند جان و خرد
کز ین برتر اندیشه برنگذرد

شانزدهمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در تاریخ ۷/۲/۱۳۹۰ تا ۸/۲/۱۳۹۰ با میزبانی کانون وکلای دادگستری قم در شهر مقدس قم برگزار و مسائل حرفه ای و صنفی کانون های وکلا بررسی شد. نظر اتحادیه در مورد مسائل کلان ذیل، که مورد توجه خاص اسکودا است، اعلام می شود:

۱- اتحادیه حرمت قانون را به همگان یادآری و همه را به اجرای بی چون و چرای قانون دعوت می کند.

۲- اتحادیه کماکان استقلال وکیل و کانون وکلا را ضامن حفظ اعتبار ملی و جهانی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و آراء دادگاه های آن می داند و موکدا از قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی می خواهد در تدوین و تصویب قانون جامع وکالت، استقلال کانون های وکلا و وکلا را محور و هدف اصلی قرار دهند.

۳- اتحادیه لزوم حضور موثر و فعال کانون های وکلا و اسکودا را در تنظیم و تدوین هر قانونی که به نوعی به وکالت و وکلا مربوط باشد، موکدا اعلام می کند.

۴- اتحادیه مصونیت نسبی وکلای دادگستری را در موضع دفاع تاکید می کند و مراجع قضائی و ضابطان این مراجع را به رعایت جدی و دقیق آن فرا می خواند.

اتحادیه از هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قم به خاطر برگزاری باشکوه شانزدهمین همایش اسکودا سپاسگزاری و اعلام می کند، همایش بعدی ، در آذرماه ۱۳۹۰ در شهر گرگان با میزبانی کانون وکلای دادگستری گلستان برگزار خواهد شد.

هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)