×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زنی در دادگاه خانواده با بیان اینکه «همسرم با کارکردن من مخالف است» درخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه کرد.

منطقه چهارمحال و بختیاری، این زن در دادگاه گفت: پیش از این که شوهرم به خواستگاری من بیاید، در یک داروخانه کار می‌کردم و با این شرط حاضر به ازدواج شدم که شوهرم از ادامه کار من در داروخانه جلوگیری نکند اما شوهرم بدون توجه به این شرط بعد از چند ماهی سر ناسازگاری را با من گذاشت که از این به بعد نباید در داروخانه کار کنی. من هم چون با این شرط حاضر به ازدواج شده بودم، هم اکنون خواستار طلاق هستم.

مرد نیز در پاسخ به اظهارات همسرش تصریح کرد: همسرم در داروخانه‌ای کار می‌کند که آقایان مجردی نیز در آن مشغول به کارند و این موضوع موجب آزار من می‌شود.

وی ادامه داد: همسرم از ساعت هشت صبح تا هشت شب در داروخانه کار می‌کند و وقتی برای خانواده اختصاص نمی‌دهد و همین موضوع سبب رنجش من شده است.

قاضی در ادامه خطاب به مرد گفت: شما با شرط کار کردن همسرتان حاضر به ازدواج با او شده‌اید و البته کار زن نیز در شب نمی‌تواند بهانه‌ای برای کارنکردن زن‌تان باشد و سپس پرونده را برای مشاوره به بخش مشاوره ارجاع داد.

زنی دیگری در دادگاه صدور طلاق غیابی را به علت غیبت طولانی شوهرش خواستار شد.

به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری، این زن نیز در دادگاه خانواده گفت: شوهرم دوسال پیش برای کار به کشور ژاپن رفت و مدتی با ما در تماس بود اما از حدود یک سال و نیم پیش هیچ خبری از او نیست به طوری که تماس خود را کاملا با ما قطع کرده، تلاش ما نیز از طرف سفارت برای یافتن او به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی ادامه داد: در این مدت من همراه با فرزندانم به خانه پدرم رفته و تاکنون در آنجا زندگی می‌کنیم اما ادامه زندگی در این شرایط برایم کاملا غیرممکن شده و درخواست صدور طلاق غیابی دارم.

زن تصریح کرد: حالات شخصیتی شوهرم به گونه‌ای است که در مدت زندگی مشترک نیز هیچ گونه احساس مسوولیتی در قبال زندگی مشترک خود نداشت و حدس می‌زنم در ژاپن مجددا ازدواج کرده یا دنبال عیش ونوش خود است.

قاضی دادگاه خطاب به زن گفت: طبق قانون حمایت از خانواده شما حق تقاضای طلاق دارید.