×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زنی در دادگاه گفت: همسرم به بهانه سفر کاری خارج از کشور در مراسم تدفین مادرش شرکت نکرد تا در غیاب من بتواند زن دیگری را به عقد خود درآورد.

 زنی در دادگاه‌ خانواده حضور یافت و خطاب به قاضی دادگاه گفت: خواهان جدایی از همسرم هستم، زیرا او لیاقت زندگی با من را ندارد، او فردی است که تنها هدفش خوش‌گذرانی و بی‌مسوولیتی است.

وی ادامه داد: شوهرم از لحاظ شغلی در سطح بالایی قرار دارد و همین امر باعث شده است که او فکر کند هر کاری که می‌خواهد، می‌تواند انجام دهد، اما من با اینکه فرزندی یازده ساله دارم اما حاضر نیستم با همسرم به زندگی ادامه دهم.

زن جوان، دلیل جدایی‌اش را این‌گونه شرح داد: سال گذشته برای مراسم تدفیق مادرشوهرم به شهرستان رفتم و در آن زمان همسرم به دلیل به وجود‌آمدن سفرکاری در ایران حضور نداشت. زمانی که بعد از گذشت چند هفته به تهران بازگشتم متوجه شدم در این مدت همسرم نه تنها به خارج از کشور نرفته، بلکه در زمان غیبت من، زن دیگری را به عقد خود درآورده است.

وی درحالی که گریه می‌کرد، افزود: من در دوران زندگی مشترک همیشه همان طوری رفتار کردم که همسرم خواسته بود، اما او به راحتی به زندگی‌مان پشت کرد و دختر یازده‌ساله خود را نادیده گرفت و تسلیم هوس‌هایش شد.

زن جوان خاطرنشان کرد: همسرم حتی برای مادر خود احترام قائل نشد و سفر به خارج از کشور را بهانه کرد تا در مراسم مادرش شرکت نکند، اکنون خواهان جدایی از همسرم هستم، زیرا نمی‌توانم با فردی که به راحتی به همه چیز پشت می‌کند، زندگی کنم.

وی بیان کرد: همسرم از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارد و به همین دلیل خواهان دریافت تمامی مهریه‌ام هستم.

 قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.