×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه، به افتخارات نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: عزت و استقلال کشور، مرهون خون شهداء است.

محمد ذوالقدر در جمع مردم نمازگزار مسجد حسینیه اسلام‌آباد زنجان با اشاره به اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه، افزود: همه ما این اقتدار و عزت را مدیون خون شهداء هستیم.

وی بر ضرورت حفاظت از این اقتدار تأکید کرد و ادامه داد: این اقتدار پس از فتنه سال ۸۸ بار دیگر به اثبات رسید.

این مقام مسئول هم‌چنین با گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس، استان زنجان را از جمله مناطق استثنایی در حضور فعالانه در ایام دفاع‌مقدس عنوان کرد و یادآور شد: نمونه رشادت‌های رزمندگان زنجانی را می‌توان در عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۴ به‌عینه دید.

ذوالقدر با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق جزو طولانی‌ترین جنگ‌های تاریخ است، اضافه کرد: عراق با هدف اشغال خاک ایران به میدان آمده بود، ولی رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامت و توکل به خدا توانستند توطئه‌های رژیم بعث عراق را خنثی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع‌مقدس، رزمندگان اسلام با وجود آمادگی دشمن، بیش از هزار عملیات جنگی انجام داده‌اند، یادآور شد: جنگ تحمیلی ایران و عراق از ناجوانمردانه‌ترین جنگ‌های تاریخ است.

وی در ادامه به تشریح عملکرد دستگاه قضایی پرداخت و ادامه داد: حجم پرونده‌های دستگاه قضایی کشور و فعالیت‌های آن نسبت به دیگر ارگان‌ها بسیار زیاد است.

معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود، هدف از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و هیأت همراه را حل مشکلات قضایی مردم به‌صورت حضوری عنوان کرد.