×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زنی با حضور در دادگاه خانواده گفت که به دلیل کتک خوردن‌های بی‌وقفه‌ و بی‌دلیل از شوهرش، خواهان طلاق است.

این زن جوان در ابتدای جلسه خطاب به قاضی دادگاه گفت: هشت سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و در این مدت جز عذاب و ناراحتی چیزی از زندگی مشترک درک نکرده‌ام.

وی ادامه داد: شوهرم نه اعتیاد دارد و نه وضع مالی بد. فقط اخلاق خوبی ندارد و به همین سبب مرتب با بوجود آمدن کوچکترین مشکلی من و پسر پنج ساله‌ام را کتک می‌زند. او همانند مردان قدیمی بر این باور است که زن را باید کتک زد و متاسفانه هیچ کتاب یا روانشناسی بر او تاثیر مثبتی ندارد.

این زن جوان که ۳۲ سال سن داشت در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، مدعی شد: شوهرم فکر می‌کند که اگر خواسته‌ای از من داشته باشد و من تمایلی به انجام آن نداشته باشم باید من را کتک بزند، حتی اگر آن خواسته‌اش را انجام ندهد. به همین دلیل بارها از او کتک خورده‌ام ولی به دلیل حضور فرزندم اعتراضی نکردم، چرا که با کوچکترین اعتراضی، پسرم را نیز کتک می‌زد و من نمی‌توانستم کتک خوردن فرزندم را تحمل کنم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ام نیز از من حمایتی نمی‌کنند، گفت: بارها نزد خانواده‌ام رفته‌ام و مشکلم را بیان کرده‌ام اما آنها معتقدند که چون تاکنون هیچ فردی در فامیل طلاق نگرفته اگر من چنین کاری را انجام دهم خطای بزرگی را مرتکب شده‌ام، در حالی که دیگر توانایی زندگی با شوهرم را ندارم چرا که او از مردانگی تنها کتک و فریاد زدن را آموخته است در حالی که مردانگی در چیزهای دیگری خلاصه می‌شود.

این زن جوان بیان کرد: دیگر نمی‌خواهم با شوهرم به زندگی ادامه دهم، او هرگز مرا درک نکرده است و ادامه زندگی با او برای من به معنی مرگ تدریجی است، به همین دلیل خواهان جدایی از او هستم و در ازای گرفتن حضانت پسرم، مهریه‌ام را که سه دانگ از خانه‌ی‌مان است را می‌بخشم.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.