×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

با اقدامات اطلاعاتی – عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی یک تیم تروریستی گروهک پژاک که از خاک عراق به کشورمان اعزام شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت و طی عملیاتی غافلگیرانه با نیروهای خودی تعداد ۷ نفر به هلاکت رسیده و دستگیر شدند.

به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، بر اساس اسناد درون گروهی و نقشه‌های تروریستی به دست آمده، عوامل این گروهک ماموریت های خرابکارانه متعددی در دستور کار داشت که انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه در منطقه مرز بازرگان از جمله اقدامات تروریستی آنان می‌باشد.

سرکرده این تیم تروریستی فردی به نام ” مراد کاراساچ” با نام مستعار ” جمیل”، تبعه کشور ترکیه می‌باشد که در سال‌های اخیر جنایات متعددی علیه هموطنانمان از جمله به شهادت رساندن ” ملا سعید خوش” از روحانیون اهل سنت شهرستان ماکو را مرتکب شده بود که در این عملیات به هلاکت رسیده است.

بر اساس همین گزارش طی عملیات غافلگیرانه مامورین اطلاعاتی تعداد ۳ نفر از عناصر این تیم به هلاکت رسیده و ۴ تن دیگر دستگیر شده‌اند. در خلال‌ این عملیات مقادیری سلاح و مهمات جنگی، اسناد درون گروهی و نقشه‌های تروریستی به دست آمده است.

عامل انفجار مورخ ۷/۵/۹۰ در خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه در بین معدومین می‌باشد.