×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس کل دادگستری استان همدان در بازدید از مجموعه‌های قضایی شهرستان اسدآباد در جمع مسوولان قضایی و قضات این دادگستری، بهره‌مندی از امنیت و تقویت احساس امنیت را از حقوق اولیه و بدیهی مردم دانست که باید در این زمینه به نحو مستمر تلاش شود.

محمدرضا مترقب با اشاره به زحمات شبانه‌روزی قضات و کارکنان مجموعه‌های قضایی عنوان کرد: در حال حاضر و در شرایط فعلی مهمترین نیاز و ضرورت، روحیه جهادی در مدیران و مسوولان است. باید با مدیریت زمان و ایثار و از خود گذشتگی و با تأسی به شهیدان دوران دفاع مقدس به عنوان بازوان و حامیان ولایت ادای دین نموده و با خلاقیت و استفاده مناسب از امکانات موجود در حد توان مشکلات را مرتفع کرد.

مترقب تاکید کرد: کمبودها نباید موجب کم توجهی به توقعات و مطالبات به حق مردم شود و باید با استقامت و تلاش و ایثار انجام وظیفه نمود و خداوند نیز وعده فرموده است که در صورت استقامت ورزیدن نصرت الهی شامل بندگان و مومنان می‌شود.

رییس کل دادگستری استان همدان، رعایت تناسب مجازات و جرم در صدور آراء پرونده‌های کیفری را یکی از عوامل پیشگیری از وقوع جرم دانست که طی آن با افزایش هزینه ارتکاب بزه برای مجرمان انگیزه اعمال و رفتار مجرمانه کاهش می یابد.

در ادامه این بازدید، رییس دادگستری استان همدان از کلیه شعب دادسرا و دادگاه‌های شهرستان اسدآباد بازدید کرد.

دراین جلسه کلیه قضات شهرستان اسدآباد، مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح و در ادامه دیدار چهره به چهره با تک تک کارکنان اداری دادگستری و دادسرای اسدآباد انجام شد.