×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس دیوان عدالت اداری عزت حسینی و مرگ با عزت امام حسین (ع) را درسی برای امروز بشر دانست و اظهار داشت: اگر بشر امروز این سرمشق‌ها را برای خود به کار می‌گرفت، اوضاعش چنین نبود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در هیات عمومی دیوان عدالت اداری طی سخنانی با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسین (ع) گفت: آن حضرت فرمودند، مرگ در طریق عزت، بهتر از زندگی در ذلت و خواری است که این عبارت گویای منطق امام حسین (ع) در زندگی است.

وی افزود: حادثه کربلا سرشار از درس‌ها و عبرت‌هاست و این‌گونه است که همواره تاریخ جاودان مانده و برای بشریت درس‌آموز است. ان‌شاءالله خداوند مسلمانان را از خواب غفلت بیدار کند تا عزت و شهامت خود را در زندگی به دست آورند.

رییس دیوان عدالت اداری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر و حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه ضمن محکوم کردن این اقدام، گفت: امروز شاهد جنایت صهیونیست‌ها و سکوت مجامع بین‌المللی و بویژه حکام سرسپرده کشورهای عربی هستیم و این بسیار دردناک است.

وی اظهارکرد: با توجه به جرم و جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه، چرا کسی نمی‌گوید اینان به چه گناه کشته شده‌اند؟ آیا سکوت سران کشورهای مسلمان در قبال این ماجرا نشان از زندگی در ذلت و خواری آنان نیست؟

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اضافه کرد: مسلمانان آن‌ طور که امام خمینی رحمت‌الله علیه نیز فرمودند اگر بخواهند و اراده کنند، دیگر اسرائیلی باقی نخواهد ماند.