×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

به منظور بررسی موضوعات و مسائل مربوط به حوزه قضائی شهرستان ملایر ، رئیس کل محترم دادگستری استان همدان بهمراه جمعی از مسئولان قضائی استان از دادگستری شهرستان ملایر بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید جلسه ای با حضور کارکنان اداری دادگستری شهرستان ملایر برگزار و کارمندان این مجموعه قضائی بصورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با رئیس محترم حوزه قضائی استان مطرح نمودند.

آقای محمدرضا مترقب رئیس کل محترم دادگستری استان همدان در این جلسه در بخشی از سخنان خود با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در ترسیم دو راهبرد  اساسی ((سلامت)) و ((کارآمدی)) برای مجموعه های قضائی عنوان نمودند مجموعه های قضائی آخرین نقطه امید مردم جهت احقاق حق و اجرای عدالت هستند و به جهت آنکه تشکیلات قضائی زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شود حداکثر انتظار رعایت تقوی و سلامت از کارکنان آن وجود داردکه بحمد ا.. چنین است و البته ممکن است برخی گلایه ها بعلت ماهیت کار قضائی در اجرای عدالت و قانون وجود داشته باشد و معذلک باید در مراقبت از سلامت نفس و تقوی ، دقت مستمر داشت.

رئیس محترم حوزه قضائی استان همدان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق حسنه و سعه صدر در انجام امور ارباب رجوع عنوان نمودند که در جهت افزایش کارآمدی مجموعه های قضائی علاوه بر تکلیف مدیریت مجموعه ها در تأمین تجهیزات و امکانات و آموزش باید انگیزه لازم در بین خود کارکنان نیز در استفاده از روش ها و فناوری های جدید وجود داشته باشد.

آقای محمدرضا مترقب توفیقات حاصل شده  در مجموعه های قضائی را نتیجه همکاری کارکنان اداری و قضائی دانسته و افزایش و تقویت حس همکاری و همدلی بین  کارمندان و قضات دادگستری را یک ضرورت قلمداد نمودند.

رئیس کل محترم دادگستری استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان مجموعه های قضائی شهرستان ملایر ابراز امیدواری کردند که در ماه مبارک رمضان امکان بهره مندی بیشتر از فیوضات الهی در تقویت روحیه معنوی و اخلاقی فراهم گردد.