×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه مومنی دراین مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح  پایگاه بسیج این مرکز و با تبریک ایام ا… ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی گفت : این حرکت به منظور پیشبرد بیشتر اخلاق و رفتار بسیجی در بین کارکنان است

وی هدف از تاسیس این مرکز را نیز ارائه خدمات ارزان تر وبهتر به مردم و خروج وکالت از انحصار و اشرافیت دانست و گفت:با گسترش فرهنگ بسیجی می‌خواهیم   خدمت رسانی قضایی را بیشتر کنیم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وکلا وکارشناسان مرکز امور مشاوران با قناعت وکمترین دستمزد و با الگو قراردادن صفات بسیجی در خدمت رسانی قضایی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و مردم و قضات دادگاهها از تعهد و تقید وکلای این مرکز کاملاً راضی هستند .

 

مومنی در بخش دیگری از سخنانش حادثه عظیم انقلاب اسلامی را حادثه بزرگی در مقابل استکبار دانست و انقلاب را حاصل وحدت کلمه ، حضور مردم و جوانان در قالب حرکتهای بسیج گونه ذکر کرد.

وی در ادامه به بیان صفات بسیجی و گسترش این صفات در جامعه پرداخت و گفت: اخلاص در مقابل ریا و خودنمایی، قناعت و رضایت به اندازه کفایت، ایثار وفداکاری، شهادت پذیری وتمسک به ولایت در زمانی که فتنه‌ها آشکار می‌شود و حق و باطل قابل تشخیص نیستند از صفات بارز بسیجیان است .

مومنی افزود: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با چشم دل و جان دیدیم و احساس کردیم که ملت بزرگ ایران با تمسک و اعتقاد به اخلاق و فرهنگ بسیجی توانستند در مقابل قدرتهای استکباری و نظامی دنیا بایستند و با این ایستادگی حماسه بیافریند.

 وی در پایان همچنین ابراز امیدواری کرد: با تمسک به اخلاق صالحان و بسیجیان بتوانیم زمینه ظهور امام زمان(عج‌ا…) و بروز کامل دین اسلام را فراهم کنیم.