×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زن جوانی به دلیل تیپ نزدن شوهرش بر اساس مد روز با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی درخواست طلاقی را ارایه و مهریه‌اش را مطالبه کرد.

این زن جوان که ۲۵ ساله بود، در حضور قاضی شعبه ۲۴۰ مجتمع شهید محلاتی مدعی شد که شوهرش باب میل او تیپ نمی‌زند و این موضوع به شدت او را آزار می‌دهد.

وی با بیان این‌که از این موضوع رنج می‌برد، گفت: ما حدود ۴ سال است که با هم زندگی می‌کنیم و از همان ابتدا سر همین موضوع با هم اختلاف داشتیم.

این زن در ادامه‌ی اظهاراتش گفت: من هم به دلیل این‌که شوهرم باب میل من لباس نمی‌پوشد هم به خاطر لجبازی‌های او مهریه‌ام را طلب کرده‌ام.

شوهر این زن نیز در دادگاه حضور داشت و خطاب به قاضی گفت: همسرم از من می‌خواهد که مدلی نامتعارف برای پوشش خود انتخاب کنم ولی من از زمان ازدواج به همین شکل بودم و تغییر نمی‌کنم.

وی ادامه داد: همسرم از سوی دخترخاله‌های خود برای این‌که پوشش من را تغییر دهد تحریک می‌شود و حتی یک روز با اصرار در خانه موهای مرا به شیوه‌ای جدید آرایش کرد. ابتدا تصور می‌کردم این کار فقط یک شوخی است ولی بعد از اصرار او برای بیرون رفتن با همین قیافه، به جدیت کار او پی بردم.

این مرد ۲۸ ساله با بیان این‌که من هم از این وضع خسته شده‌ام، ادامه داد: حالا که او دادخواست مهریه ۱۲۰۰ سکه بهارآزادی خود را داده، من نیز دادخواست طلاق او را می‌دهم.

وی گفت: اگر او مرا می‌خواهد باید با همین تیپ و قیافه بخواهد چون من تغییر نمی‌کنم و به همین باقی می‌مانم.

زن در حضور قاضی بیان کرد: شوهرم هیچ مشکلی ندارد و تنها مشکل او این است که طبق سلیقه‌ی من تیپ نمی‌زند. او حتی در مهمانی‌های مختلط خانوادگی ما نیز شرکت نمی‌کند.

وی اضافه کرد: من هم با طلاق موافق هستم ولی او باید همه‌ی مهریه ۱۲۰۰ سکه بهارآزادی مرا پرداخت کند.

قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، ضمن صدور حکم طلاق توافقی، مرد جوان را به پرداخت مهریه ۱۲۰۰ سکه‌ای همسرش محکوم کرد.