×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر


معاون اول قوه قضاییه با تایید این‌که قرار است برای دستگاه قضایی سخنگو تعیین شود، گفت: ما هم به اطلاع‌رسانی در امر قضا معتقدیم و هم حضور سخنگو را ضروری می‌دانیم و انشاء‌الله با بررسی‌هایی که ریاست قوه قضاییه نسبت به گزینه‌هایی دارند، هر زمان در مورد فردی که واجد سخنگویی باشد به نتیجه برسند اعلام خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در مورد آخرین نتیجه پرونده ترور مسعود علی محمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران، اظهار کرد: تیم‌های امنیتی و دوستان ما در وزارت اطلاعات کار را با جدیت دنبال می‌کنند و گزارش‌هایی نیز که از طریق وزیر محترم اطلاعات شنیدیم حاکی از این بود که به تیم‌هایی ماموریت دادند که کار را دنبال کنند و ما نیز منتظریم نتایج کار از طرف همکارانمان در وزارت اطلاعات و بخش امنیتی اعلام شود.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: آن چه قطعی و مسلم است این است که کسانی مثل شهید علی محمدی را نشانه می‌گیرند و می‌خواهند پیشرفتی که کشور ما از نظر علمی و به ویژه در حوزه مسائل هسته‌ای پیدا کرده را متوقف کنند. زیرا بدون تردید دکترعلی محمدی از چهره‌های شاخص دانش فیزیک بود و شاگردان بسیاری را پرورش داد و در مسائل هسته‌ای صاحب نظر بود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مخالف پیشرفت علم و فناوری و قدرتمند شدن ایران اسلامی هستند، آمریکا و اسرائیل هستند و به نظر می‌رسد کسانی که دست به این اقدام زدند باید از عوامل موساد و سیا باشند. انشاء‌الله عوامل داخلی که عامل آنها هستند و نیروهای جریان جاسوسی اسرائیل و آمریکا که دست به این جنایت زدند به دست عدالت گرفتار شوند و به آن چه که اقتضای حق و عدل است، عمل شود.