×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دختری جوان پس از ربوده شدن از سوی سه مامورنما توسط این افراد در شمال شرق تهران مورد تجاوز قرار گرفت.

 دقایقی پس از بامداد جمعه ۱۰ اردیبهشت سال جاری دختری ۲۰ ساله به نام مهشید با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از سه مامورنما که وی را مورد تجاوز قرار داده بودند اعلام شکایت کرد.

این دختر مدعی شد: حدود ساعت پنج بعدازظهر پنجشنبه از محل کار خود خارج شدم تا به خانه بروم. در حاشیه‌ی بزرگراه امام علی (ع) منتظر تاکسی بودم که یک ریوی سفیدرنگ با سه سرنشین جلوی پایم ترمز زد. همه آنها بی‌سیم داشتند و سرنشین جلو خود را مامور بسیج معرفی کرد. بعد با این بهانه که حجابم نامناسب است گفتند باید با آنها به پایگاه بسیج بروم تا با اخذ تعهد، آزادم کنند. من که ترسیده بودم مشکلی برایم ایجاد شود، سوار خودرو شدم. بعد از طی مسیری، از بزرگراه منحرف شدند و من را به جایی در حوالی لشگرک بردند.

حدود هشت ساعت در یک خانه من را مورد تجاوز قرار دادند. سپس با اتومبیل خود به جایی در حوالی همان منطقه انتقالم دادند و رهایم کردند.

با طرح این شکایت، پرونده جهت انجام تحقیقات به اداره‌ی یازدهم آگاهی ارجاع شد و قاضی صفر خاکی دادیار شعبه‌ی سوم دادسرای امور جنایی تهران نیز دستورات قضایی لازم را در این زمینه صادر کرد.

در پی بررسی‌های ابتدایی و با مراجعه به پایگاه‌های بسیج منطقه‌ی مذکور، مشخص شد که این پایگاه‌ها در آن ساعت فعال نبوده و هیچیک از نیروهای بسیج هم در آن ساعت ماموریتی نداشته‌اند.

 با به دست آمدن اطلاعات اولیه از این حادثه، دادیار جنایی تهران دستور شناسایی و بازداشت سه مامورنما را صادر کرد و تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه دارد.