×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آیت‌الله صادق لاریجانی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای الهی بوده، گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی بدون پایمردی بزرگان، مجاهدان و مقربان درگاه الهی پیروز نمی‌شد، پاسداری از نعمت انقلاب نیز امری ضروری و مهم است.
وی پاسداری از انقلاب را شکر این نعمت دانست و اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری به مجاهدت مجاهدان نیاز دارد و در مقابل کارشکنی‌های کشور‌های مخالف ایستادگی می‌کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: بسیاری از کشور‌های غربی و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواستند انقلاب اسلامی را که نوری الهی بود در حصاری قرار دهند و لیکن از آنجا که نور قابل پوشاندن نیست این انقلاب توانست نور خود به دیگر کشور‌ها ساطع کند.
لاریجانی خاطر‌نشان‌ کرد: دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی یک واجب شرعی است و باید فرزندان این کشور تمام تلاش خود را بر این مهم مبذول دارند.
وی نیرو‌های مسلح را ضابط دستگاه قضایی دانست و گفت: ما امروز در قوه قضاییه پشیبان نیرو‌های مسلح هستیم و شاید کمتر زمانی در کشور چنین امری تا این حد ملموس بوده باشد.
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان نیز در ادامه اظهار داشت: نیرو‌های مسلح در همدان ضمن پاسداری از مرز‌های مقدس اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در صیانت از ارزش‌های اسلامی دارند که این موفقیت با اتحاد و همدلی و وفاق نیرو‌ها و مدیران ارشد جامعه به تبعیت از رهبری فراهم شده است.
عبدالرضا آزادی با قدردانی از مواضع شجاعانه دستگاه قضایی در راستایی تحقق برخورد با فتنه و مفاسد اقتصادی خاطر‌نشان کرد: بدون شک این مواضع در راستای تحقق منویات رهبر موجب سرافرازی مردم غیور و یأس و نا‌امیدی دشمنان داخلی است.