×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس قوه قضاییه در سفر دو روزه خود به زنجان با نخبگان، خانواده‌ شهدا، قضات و کارکنان قضایی این استان دیدار می‌کند و هم‌چنین در شورای اداری زنجان حضور خواهد یافت.

 

 

 از زنجان، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی که صبح روز چهارشنبه به همراه هیاتی از مسوولان عالی قضایی وارد استان زنجان خواهد شد، در اولین روز سفر خود با قضات دادگستری این استان دیدار می‌کند و پس از آن در جلسه شورای اداری استان زنجان حاضر خواهد شد.

 

هم‌چنین روز پنج‌شنبه و در دومین روز این سفر، رییس قوه قضاییه با نخبگان و اساتید دانشگاه‌های زنجان نشستی خواهد داشت و پس از آن در محل دارالقرآن شهر زنجان با روحانیون دیدار خواهد کرد.

 

 هم‌زمان با حضور رییس قوه قضاییه در زنجان، مسوولان سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضاییه روز چهارشنبه در مساجد زنجان حضور یافته و سخنرانی خواهند کرد.

 

براین اساس، حجت الاسلام احمدی میانجی رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور در مسجد النبی، محمد باقر ذوالقدر، معاون حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حسینیه اسلام آباد، حجت الاسلام جعفر منتظری رییس دیوان عدالت اداری در مسجد جامع زنجان، حجت الاسلام شهریاری، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در مسجد محمد باقر (ع) این شهر پس از نماز مغرب و عشاء سخنرانی خواهند کرد.

 

 

هم‌چنین حجت الاسلام کاظم بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مسجد امیرالمومنین و حجت الاسلام احمد شفیعی دادستان انتظامی قضات در مسجد ۱۴ معصوم (ع) شهر زنجان دیدار مردمی خواهند داشت.

 

در روز چهارشنبه نیز کهزادی، معاون اداری ـ مالی قوه قضاییه در مسجد جامع ایجرود، احمد شجاعی، رییس سازمان پزشکی قانونی در مسجد جامع طارم، اصغر جهانگیر رییس حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه در مسجد جامع ماه نشان، سخنرانی می‌کنند و سه هیات اعزامی رییس قوه قضاییه، در دومین روز سفر به استان زنجان در شهرستان‌های خرم دره، ابهر و خدابنده حضور خواهند یافت.