×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم به مشکلات قضایی حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور رسیدگی می‌کند.

مرتضی بختیاری ـ وزیر دادگستری ـ که ریاست کار گروه قضایی حقوقی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور را نیز بر عهده دارد از ساعت ۳۰/۱۴ روز شنبه ۱۴ فروردین ۸۸ به مدت ۳ ساعت با حضور در مرکز شبانه روزی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور به صورت مستقیم و از طریق تلفن ۲۷۷۷ به مسائل و مشکلات قضایی حقوقی هموطنان مقیم خارج رسیدگی می‌کند.

دکتر محمد شریف ملک‌زاده ـ دبیرکل امور ایرانیان خارج از کشور ـ و چند تن از مسوولان ارشد قضایی نیز در همین ساعت آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن پیشنهادات، انتقادات و نظرات هموطنان مقیم خارج هستند.

ایرانیان مقیم خارج از کشور برای تماس می‌بایست با شماره ۲۷۷۷ ـ ۰۰۹۸۲۱ تماس بگیرند در ضمن خانواده‌های آن‌ها نیز در ایران می‌توانند از طریق همین خط ارتباطی در تهران با شماره ۲۷۷۷ و از شهرستان‌ها با شماره ۲۷۷۷ ـ ۰۲۱ سوالات، مسائل و مشکلات مربوطه را با وزیر دادگستری و دبیرکل امور ایرانیان خارج از کشور مطرح کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، کارشناسان مرکز شبانه‌روزی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور در حوزه‌های حقوقی و کنسولی، علمی و آموزشی، قضایی، اقتصادی و بازرگانی، فرهنگی و رسانه، علوم و فن‌آوری‌های نوین، وظیفه عمومی و گذرنامه در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به هموطنان مقیم خارج و خانواده‌های‌شان هستند.