×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آخرین گزارش‌ها از بیمارستان محل بستری دکتر عباسی و همسر وی که صبح امروز هدف اقدام تروریستی قرار گرفته‌اند، از بهبود وضعیت عمومی آنان حکایت دارد، به‌نحوی که این دو مجروح قادر به مکالمه با اطرافیان خود هستند.

دکتر مجید شهریاری و دکتر فریدون دوانی عباسی صبح روز دوشنبه در دو حادثه جداگانه بمب‌گذاری مورد سوءقصد قرار گرفتند که در نتیجه آن دکتر شهریاری به شهادت رسید و دکتر عباسی که به همراه همسرش عازم دانشگاه شهید بهشتی بود از این حادثه جان سالم به در برد و هم‌اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

درهمین زمینه سرپرست معاونت امنیتی – انتظامی استانداری تهران به خبرنگار ایسنا گفت: موضوع ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی درحال پیگیری است و نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

صفرعلی براتلو با بیان اینکه موضوع ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی در جلسه شورای تامین استان که صبح امروز برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم و نتایج آن پس از مشخص شدن، اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: این ترورها شخصی نبوده است و فکر می‌کنم موضوع این ترورها با ترورهای قبلی فرق می‌کند ولی کماکان ما در حال بررسی هستیم.

به گزارش ایسنا، دادسرای عمومی و انقلاب تهران نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاکنون هیچ مظنونی در رابطه با ترور دو استاد دانشگاه شهید بهشتی دستگیر نشده و تحقیق از شهود ادامه دارد.

متن کامل اطلاعیه دادستانی تهران به این شرح است: “بر اثر انفجار بمب در دو نقطه شهر تهران یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به شهادت رسید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

در یکی از این انفجارها که ساعت ‌۷:۱۰ بامداد روز دوشنبه در منطقه بلوار ارتش تهران روی داد، دکتر مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران که به همراه همسرش عازم محل کار خود بودند، به شهادت رسید و همسر وی نیز مجروح شد.

در انفجار دیگری نیز که ساعت ۷:۳۰ بامداد روز دوشنبه در منطقه ولنجک تهران روی داد، دکتر فریدون عباسی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران به همراه همسرش مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، مجروحان این حادثه بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

درپی انفجارهای یاد شده، قاضی ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در معیت نیروهای انتظامی در محل حاضر شد. تحقیقات از شهود در این زمینه آغاز شده و کماکان ادامه دارد اما تاکنون هیچ فرد مظنونی در این رابطه دستگیر نشده است”.